Oldalak

2013. május 16., csütörtök

Chapter 2.-No, fortunately not.




 

Haihai.Ömm, tudom, hogy késtem, de remélem tetszik a fejezet.És nagyon szeretném, hogyha itt is kapnék annyi kommentet, mint a Prologe-ra, mert ha nem kapok kommentet, akkor gondolom nem tetszik nektek a blog, és nincs értelme folytatnom.Jó olvasást.xxVivivi 

                                         (haha, The Pretty Reckless, imáádom)

Elegem volt már a mai napból, így lefeküdtem aludni.Amíg a kórházban voltál, talán volt itt valaki, és vihette el a cuccokat a földről.De ki lehetett?, kérdezte egy belső hang.Ebben van valami.Talán Elizabeth volt az.Vajon miért csinálna ilyet?Már nagyon álmos voltam..a szemem már majdnem lecsukódott.
Pár perc múlva elaludhattam, mert csak ennyire emlékszem a tegnap eséből.Vagyis, nem pontosan.Rémálmaim voltak.Párszor fel is sikítottam..Azt álmodtam, hogy egy fekete ruhás férfi a szemem láttára ölte meg a testvéremet.Jó, jó, tudom, még nem is találkoztam vele, képet sem láttam róla, de tudom, hogy ő a testvérem volt..
Elterveztem, hogy ma felkeresem.Kipattantam az ágyból, kicsit tornáztam, felöltöztem, majd elindultam megkeresni a bátyámat.Még jó, hogy felírtam a címet magamnak egy cetlire, de viszont a levél, és a kulcs még mindig nem tudom, hogy hol lehet..
Miközben London utcáin baktattam (tényleg, még nem is mondtam, hogy Londonban lakom..Na mindegy.) elég éhes lettem, így beültem a Burger King-be.Kajálás után folytattam tovább az utamat, és végül elértem egy hatalmas, és nagyon szép házhoz.Ez lenne az ő háza?Apa és anya miért nem mesélt róla?, és még számos kérdés kavargott a fejemben.Elég félénk vagyok, így pár percig vaciláltam, hogy be merjek-e csengetni, és körübelül öt perc múlva erőt vettem magamon, megnyomtam a csengőt.Várakoztam egy kis ideig, és mikor már úgy tűnt, hogy nincs itthon, ajtót nyitottak.
-Ööö..Helló.-szólalt meg egy elég magas hang.
-Szia.Lenne pár kérdésem.-mosolyogtam rá.-Amugy Amberly Bass vagyok.
-Csak kérlek ne sikíts.-kérlelt.
-Már megbocsáts.Miért kellene sikítanom?-néztem rá bambán.Nem értettem, miről van szó.
-Ja, hogy te nem rajongó vagy.-hallottam a hangján hogy megkönnyebbült.Nem értettem, milyen rajongókról beszél..De inkább nem kérdezősködtem.Közelebb jött, és kinyitotta a kapu ajtaját.-Gyere be.-mondta lazán.
Mikor beléptem az ajtón a szemem tátva maradt a csodálkozástól.Gyönyörű bútorok mindenhol.Egy ideig még nézelődtem volna, de nem azért jöttem.
-Szóval..Hogy hogy hívták az anyukádat?-kérdeztem félénken.
-Nem igazán szeretek róla beszélni, nemrég hunyt el, Alison Grey.-mondta ki azt a nevet, amit én hallani akartam.Mostmár biztos vagyok benne, hogy ő a testvérem.Kicsit megnyugodtam, mert milyen lett volna, ha kideürül, rossz emberhez jöttem?Pár hétig biztosan nem mutatkoztam volna az utcán.
-Testvérek vagyunk!-böktem ki.Ő csak ült, és nézett maga elé, aztán megkérdezte, hogy "honnan tudod?".Rosszabbra számítottam.Azt hittem, hogy majd kiröhög.De nem, szerencsére.
-Találtam egy lakcímkártyát, amire a te címed, valamint egy "a bátyád" felirat volt írva.-azthittem, most jön majd el az a rész, amikor ki fog röhögni, de megint tévedtem.Mosolygott, és nem kételkedett.
-De akkor miért más a vezetéknevünk?-szólalt meg egy idő után.Mégis kételkedett.
-Várjunk!Én még a nevedet sem tudom..-néztem rá fürkészően.
-Louis.Louis Tomlinson.
-Oké.Visszatérve a vezetékneves dologra, fogalmam sincs.És úgylátszik neked se.
Ezután megkért, hogy mindent meséljek el magamról, és azt is, hogy hogyan találtam meg őt.Miután ez megvolt ő is mesélt magáról.Kiderült például, hogy egy nagyon híres banda tagja.
Ekkor belépett az ajtón egy barna, göndör hajú srác.Azthiszem róla is beszélt Louis.Harry a neve.
Észre sem vettem, hogy már egy ideje őt bámulom.Rám nézett, de gyorsan elkaptam a tekintetem.Harry..Milyen szép név..
Elköszöntem tőlük, és hazamentem.Volt egy szuper dalötletem.Elkezdtem gitározni, és megírtam a dalt.Szerintem egész jóra sikerült.Ő ihlette..Harry.
"You don't want me, no

You don't need me
Like I want you, oh
Like I need you

And I want you in my life
And I need you in my life

You can't see me, no
Like I see you
I can't have you, no
Like you have me

And I want you in my life
And I need you in my life

You can't feel me, no
Like I feel you
I can't steal you, no
Like you stole me

And I want you in my life
And I need you in my life,,




7 megjegyzés: