Oldalak

2013. április 19., péntek

Prologe

Sziasztok^^Megérkeztem a prológussal, remélem tetszik.A következő fejezet akkor jön, amikor kapok majd elég visszajlzést.:) Facebookon, és twitteren is mondták, hogy olvasnák a blogot, ezért remélem, hogy itt is kapok pár kommentet.^^
Október 18.
Ma van a szülinapom..Ennek a napnak nagyon örülnék.De nem.Nincs miért örülnöm.Három napja vesztettem el a szüleimet, autóbalesetben haltak meg, egy szarvas belehajtott a kocsijukba.A temetésük tegnap volt.
Telefoncsörgés.Hol lehet az a fránya telefon?, gondoltam.Egy félóra keresés után végül sikerült megtalálnom a régi kis Nokiát, az  ágyam alatt bújkált.Szeretett (vagy nem) unokanővérem hívott, hogy menjek a dolgozóhelyére, ugyanis valamit az "örökségemről" akar mondani.Tehát, a gördeszkámat felkapva kisiettem az utcára, és szlalomoztam az emberek sokasága között.Végre odaértem a nagy panelház elé.Felnéztem az égre, ugyanis az eső elkezdett esni.Gyorsan felsiettem a lépcsőn, de még így is megáztam.Beléptem a liftbe, és a 6. emelet gombját nyomtam meg.
-Szia, Elizabeth.-köszöntem az unokanővéremnek, aki egy nagy íróasztal felett görnyedt.
-Helló.-motyogott.Eltelt vagy 2 perc, és már kezdtem kellemetlenül érezni magam.
-Ööö, miért kellett most idejönnöm?-tettem fel a nem túl kedves kérdést.
-Ja, tényleg, bocsi.Elszámolások..-mondta.-Amugy azért, mert a szüleid egy házat hagytak rád, és oda szeretném adni ezeket hozzá.-mosolygott, és megcsörgette a kezében levő kulcscsomót.Hogy mi?Egy házat?!Dehát nekik nem volt másik házuk..Vagyis én nem tudtam róla.Furcsa arckifejezéssel átvettem a kulcsokat, majd kiviharzottam az épületből.
Gondoltam megnézem a házamat, ami egy olyan lakóparkban volt, ahol csak kertesházak voltak.Az enyémnek (azt hiszem igen, már az enyém) egy teljesen fekete, és elég hátborzongató kinézete volt, de tetszett.A mostani ruháimhoz pont passzol.Másnap beköltöztem, ugyanis nem volt sok cuccom, és bútorok meg már alapból voltak ott.
Sikerült munkát is szereznem egy közeli étteremben, ami egész jól fizet.Egy este mikor hazaértem véletlenül megbotlottam valamiben a folyosón, és egy régi, poros tükörnek estem, ami ezennel el is tört, és a szilánkok néhol belefúródtak a bőrömbe.Nem igazán érdekelt a vérzés, ezért felálltam, és elsepregettem az üvegdarabokat, majd ekkor észrevettem két tárgyat a földön.Egy lakcímkártyát, meg egy lakáskulcsot.Még egy ház?Na ne!Elolvastam a kártyát, amin ez szerepelt:


Szeretnéd megtudni, hogy mi szerepelt a kártyán?Dobj meg egy kommenttel, mert annál hamarabb jön az 1. fejezet.xxVivivi.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, kíváncsi vagyok! :) Köviit! :D

    VálaszTörlés
  2. Imádom az eddigiek közül szerintem a legjobb.:D Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  3. hihi... tök jó*___*
    csak pont most hagytad abba:|||

    VálaszTörlés
  4. Nagyon joo ;) gyorsan első fejit :)

    VálaszTörlés
  5. Uu ez tök joo! Gyorsan az elsőt! Ahogy olvastam szupi lesz a történet:))

    VálaszTörlés
  6. tök jó, csak picit összezavarodtam, mert az elején még csak 3 napja haltak meg a szülei, a végén meg már állása is van és "egy este" megy haza. ezt nem nagyon értettem, de a stílusod nagyon tetszik ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ühhüm, értem, hogy mit akarsz mondani.erre akkor próbálok majd figyelni.:)

      Törlés